letters_2024_02
360/416

本講義ではこれまで習得した英語を基にし、英語でのコミュニケーション能力の育成を目的とします。基礎的な英文法を確認・理解し、練習、そして実際に使うことでスピーキングや特にライティングの実践的なアウトプットができることを目指します。適宜、プリント教材配布予定。この科目では、60時間以上の授業内学修をおこなうこと。予習復習はもちろん、指示された課題は確実に取り組むこと。【第1回】Inrtoduction【第2回】Unit1 Hello,I’mBill!①【第3回】Unit1 Hello,I’mBill!②【第4回】Unit2 IwasDoingResearch①【第5回】Unit2 IwasDoingResearch②【第6回】Unit3 I’mGoingtoVisitChicago①【第7回】Unit3 I’mGoingtoVisitChicago②【第8回】Unit4 IhavebeentoNara①【第9回】Unit4 IhavebeentoNara②【第10回】Unit5 Ihaveneverseensuchacuteanimal①【第11回】Unit5 Ihaveneverseensuchacuteanimal②【第12回】Unit6 Weshouldstudyveryhard①【第13回】Unit6 Weshouldstudyveryhard②【第14回】Unit7 Tomatoesarelovedbymanypeople①【第15回】全体のまとめIn this course, students will continue to practice general writing skills needed for academic work and everyday life. Writ-ing assignments will be grouped around relevant themes. Also discussed will be critical thinking and creativity as compo-nents of good writing.The goals of this class are to strengthen English writing skills for academic and professional life. Ultimately students should be able to generate topics, write cohesive paragraphs, and organize them into clear, logical expository composi-tions.Students should be able to complete assignments within the allotted class time. If a student cannot complete the assign-ments in class, homework or out-of-class assignments should not take more than 1-2 hours.【第1回】 Course Introduction【第2回】 Unit 11:Gratitude【第3回】 Unit 12:Processed Foods and Addiction【第4回】 Supplemental Writing Assignment【第5回】 Unit 13:Minimalism【第6回】 Unit 14:Flow【第7回】 Unit 15:The Benefits of Being Scared【第8回】 Writing Assignment(Part 1)Exercises will be graded on a scale of 0-10 points.There are no tests.Participation and Effort: 20%Writing Assignments   80%lesson.Class Code: xyinizl抽 選 の 有 無なし備考抽 選 の 有 無なし備考安齊 薫第1期第2期講義コード11B9110703授業形態講義科目名Brush-up Writing 1C履修前提条件授業の目的到達目標基礎的な英文法を正確に身につける。次に英文を書くことに慣れ、最終的には英文で自己表現ができる。授業外学修内容・授業外学修時間数授業計画成績評価の方法課題・レポート・授業への取り組み(60%)まとめ(40%)フィードバックの内容翌週授業内で講評する。教科書『Let’sOutputinBasicEnglish』佐藤臨太郎(KINSEIDO)2020.1.20指定図書参考書教員からのお知らせ教室授業の場合、積極的な発言を期待します。(毎回の課題提出を頑張ってください。期待しています。)オフィスアワー本授業に関する質問・相談は、授業終了後、次の授業に支障がない範囲で教室内にて対応します。アクティブ・ラーニングの内容教員からのフィードバックによる振り返りなどその他講義コード11B9110801授業形態講義科目名Brush-up Writing 2A履修前提条件授業の目的到達目標授業外学修内容・授業外学修時間数授業計画成績評価の方法フィードバックの内容All graded assignments will be returned to the student before the next lesson and explained at the beginning of each new 教科書『Life Topics: Reflections』Jonathon Berman(NAN’UN-DO)2019指定図書参考書教員からのお知らせオフィスアワー本授業に関する質問・相談は、授業終了後、次の授業に支障がない範囲で教室内にて対応します。アクティブ・ラーニングの内容意見共有、能動的な授業外学習などその他All assignments and class notices will be posted on Google Classroom for easy access   担 当 教 員    開 講 期    担 当 教 員    開 講 期 ファイラー ジャミェル チャールズ― 350 ―【第9回】 Writing Assignment(Part 2)【第10回】 Unit 16:Social Media and the Fear of Missing Out【第11回】 Unit 17:Gender-Neutral Parenting【第12回】 Unit 18:The Science of Altruism【第13回】 Unit 19:Counterfactual Thinking【第14回】 Unit 20:Mindful Eating【第15回】 Final Writing Assignment

元のページ  ../index.html#360

このブックを見る